godkännd och klar!

Jag gick igenom "besiktningen" i helgen så jag är godkännd för att spela en NCAA sport. Jag var ju inte direkt orolig, enda orsaken till att inte bli godkännd är om man har någon seriös skada. Då vill de att man fixar det först innan man börjar spela.

Igårkväll blev jag utbjuden på middag av en lagkompis föräldrar, det va trevligt. De var väldigt fashinerade av att jag var från Sverige vilket va kul. Vi pratade mycket om hur olikt allt är från vad jag är van vid. Det är skönt att komma bort från cafeteriamaten då och då.

Kommentarer
Postat av: emma esserius

det låter trevligt, snälla människor.... ställer tillbaka din parfym så slipper du vara arg över det.....kram

2010-08-31 @ 11:20:06
Postat av: lina

haha ok, ja det är ju inte så att jag har försvunnit för evigt

2010-08-31 @ 16:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0