Imorgon börjar allvaret!

Klockan 8 imorgon bitti har jag mina första collegelektion någonsinn. Det ska bli spännande, jag ser faktiskt fram emot att gå till morgondagens alla lektioner (men det lär väll förändras med tidens gång) Mitt schema är faktiskt ganska bra, jag älskar mina torsdagar då jag bara har en lektion.

Snart börjar softbollen vilket jag verkligen ser fram emot! Ikväll är det ett stormöte för alla idrottare på skolan sen blir det nog häng med laget som gäller.

Igårkväl var jag på min första collegefest. Det var riktigt roligt, de äldre i laget och ett par av oss freshmans förfesta hos en tjej i laget. Sen gick vi vidare till några "frathouses" olika studentförenigar för killar. De lärde mig några nya dricklekar så var beredda på att det ska lekas lekar där hemma när jag kommer hem! Det är riktigt kul att träffa en massa nya människor men tydligen går mitt rykte före mig. Väldigt många på festen igår och där vi bor visste att jag var från Sverige innan jag presenterade mig vilket är kul!

Kommentarer
Postat av: emma esserius

låter som ni har jätteroligt...passa på att njuta av denna tiden.... var rädd om dig.....vi kan väl höras på torsdag?????

2010-08-23 @ 13:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0