Student Orientation

Just nu är vi mitt uppe i vår student orientation. Det är i princip en hel helg fylld med massa aktiviteter för de nya på skolan. Vi har ätit middagar, lekt en massa lekar, varit och bowlat, suttit på föreläsningar och haft en sorts invigningscermoni. Den ar vääldigt formel och tråkig, det var jättemånga tal. Skolans president höll ett tal på ca 25 min, inte ok! I princip hälften av oss somna, inte jag dock! kan ju har varit för att jag satt precis framför dem så de hade nog märkt om jag nickat till.

Imorgon ska vi få en stads sightsing, vi måste göra communservis trots att softbollaget var move in crew för de andra freshmans. Vi fick gå upp klockan sex för att bära en massa grejer till allas rum. Sen har vi en skogsfest och lite annat.

Det är mkt att göra men det är bara kul!


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej Lina! Vad kul att du har det bra:)

Nu hann vi ju inte ses, dåligt av oss!!

Får försöka ses någon gång om du är hemma framöver.

Må så gott!! O lycka till med allt..

2010-08-21 @ 14:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0