24 dagar... (tror jag)

Nu är det 24 dagar tills jag åker hem, eller jag tror att det är 24 dagar iaf... hehe ser fram emot att komma hem och ta en paus från pluggandet och bara chilla. Ska bli sjukt kul att träffa alla igen!

Denna helgen som va spenderades med ett restaurang besök med delar av laget och efter det kolla vi på bio. Vi såg due date, se den! Sen klädde vi ut oss och gick runt och "härja" lite på skolan, det är tradition att lagen gör det här men vi tog det lugnt... vill ju inte bli uppskriven :P





Wilmington hade sin sista fotbollsmatch på lördagen och åter igen förlorade de… de har förlorat varenda match denna säsongen. De är sjuk dåliga! Det är ganska skrattretande faktiskt för fotbollsspelarna går runt och tror att de är bäst i världen.

Efter fotbollsmatchen åkte jag, Stacey och Kelsey med Danielle hem till hennes gård. Vi spenderade resten av helgen där, jag tror vi slog rekord i beerpong. Jag skojar inte när jag säger att vi spela i typ fyra timmar… men kul va det! Det vart också 4hjuls åkning och riktigt god hemmalagad mat! Saknar ”vanlig” mat

Denna veckan båstår av en massa träning, skolarbete och häng med folk


Kommentarer
Postat av: Erika

Visst var Due Date bra! Så himla rolig. Vi (du, jag och Camilla) måste se den tillsammans någon gång.

Och jag längtar mycket tills du kommer hem!

2010-11-17 @ 19:59:20
URL: http://aakire.blogspot.com
Postat av: Erika

SV: En sådan tjuvstart är tillåten. Jag tror jag skulle tycka mycket om USA, jag ;)

2010-11-17 @ 22:50:20
URL: http://aakire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0