marker party

Denna helg har besått av mkt basket, häng och självklart lite fest. Damlaget i basket har spelat matcher hela helgen och självklart har vi varit där och hejat på. Det gick bra för dem, de vann två av tre.

I helgen var det något som kallas för marker party. Man går ut i en vit topp av något slag så springer man runt
och skriver på folk man känner. Jag och Marie tänkte vara lite kreativa så vi klippte lite i våra tröjor.


 

Ikväll har vi en korridors aktivitet som heter secret turkey, vi har det istället för secret santa eftersom vi åker hem så pass långt före jul. Jag var och köpte mina presenter igår, alla fick dra ett namn på vem de skulle ge till. Vi fick max spendera 5 dollar. Jag och väldigt många andra åkte till en affär som heter Dollar store där allt kostar just en dollar. Mina inköp blev:

En presentpåse
en enhörnings käpphäst
strumpor med julmotiv
ett första hjälpen kit
en matlåda med djurmotiv för barn under 7 år

Jag vet att jag är väldigt seriös…  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0