Haunted Cave

I helgen upplevede jag min första haunted cave. Här borta är det väldigt populärt att under hela Oktober månad (pga Haloween) att besöka haunted houses.  Vi slog till på stort och åkte till en grotta! Det va ca 2 timmar bort så det blev en roadtrip av de hela. Jag som aldrig har upplevt något liknande innan tykte att det var extremt läskigt under vissa delar av turen. Vi gick faktist ner i en riktigt grotta och det ska ta ca 45 minuter att gå igenom men det va något som gick sönder inne i grottan så det tog oss ca en och en halv timme att gå igenom.

Jag va faktist lite stolt över mig själv... jag är dendär personen som vanligtvis inte ens går in i Gasten på Liseberg, jag är fegisen som väntar utanför med väskorna

 

Kommentarer
Postat av: Erika

Bra gjort! Jag hade absolut aldrig vågat!

2010-10-19 @ 21:43:39
URL: http://aakire.blogspot.com
Postat av: emma esserius

alltså jag måste säga att jag är ganska avis på dig, vill oxå uppleva hela detta med college och alla fester och andra påhitt....ha massa kul...när kommer du hem i december tänkte boka julbord till oss alla den 12 december en söndag.....

2010-10-20 @ 14:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0