Söndag i Picket 2 norr

Igår va de en vanlig söndag här i korridoren Picket 2 norr. Byggnaden vi bor i heter Austin Picket. Austin Picket eller AP som alla säger är två byggnader som är ihopbyggda så antingen bor man i A eller P. Huset består av fyra våningar, det är gemensamma toaletter och dushar i varje korridor. Jag tror det är ca 24 tjejer som bor i denna korridoren men det funkar bra tkr jag. Oftast är det så att efter våra träningar så ockuperar de olika idrotterna dusharna. Vi tränar på lite olika tider så det är inga större bekymmer.

Gårdagen spederades som de flesta söndagar spenderas, de flesta sover till tolvtiden sen går vi och äter brunch i caferterian. Sen är det amerikansk fotboll som gäller! det brukar också bli en del pluggande och ibland tvingar man sigsjälv till att tvätta och städa. Sen brukar kvällen spenderas med en film eller häng.

Igår va vi dock lite uttråkade och min rumskompis va borta på en femtimmars lunch så vi passade på att deckorera golvet i mitt rum:



Kommentarer
Postat av: emma esserius

låter roligt, den gubben var ju lite rolig, hur reagerade hon när hon kom hem.....kram

2010-10-08 @ 19:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0