Tornado

Jag har nu upplevt min första tornado. I tisdags slog tre tornados ner här i Wilmington men de var dock mindre så de gjorde ingen större skada. Det var ingen som slog ner på skolan, den närmaste var ca 4 km bort. Under förmiddagen hörde vi varningar om vad vi skulle göra om larmet drog igång och att alla skulle flytta sina bilar från en speciell parkering. Jag sprang runt i vår korridor och hade lite halvt panik innan vi gick och käka lunch. När vi satt och åt gick tornadolarmet och jag gick med ett par i laget till deras korridor istället för att gömma mig i en källare. Vädret var helt stört, det blåste jättehårda vindar och det fullkomligt öste ner, det var lite coolt faktiskt. Vi överlevde och jag slapp gå till eftermiddagens lektioner så dagen blev ändå ganska lyckad.



Ok jag kan erkänna att denna bilden är lite överdriven, jag tror inte de blir så stora här som de bli i Kansas Oklahoma trakterna... men ändå!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Shit va häftigt! :D

2010-10-29 @ 17:17:21
URL: http://millaerikssons.blogg.se/
Postat av: LOUIIIIIIIISE :)

Usch, vad otäckt. Skönt att allt gick bra med er :) <3

2010-10-30 @ 00:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0