det va ett tag sen...

oj oj oj nu har det gått ett tag sen jag senaste updaterade. Jag tänkte börja med att berätta vad vi gjorde fredag kväll, jag Liz och Danielle hade en riktig countrykväll.
Först gick vi på truck/tractorpulling och sen vart det barndance.

Jag, lagkompisen Danielle och simmaren Liz
 

Under kvällen va det en massa avgaser som släpptes ut från traktorerna, jag frekade totalt ut och satt och drog föredarag om miljön samtidigt som de andra klappade mer och der destu mer avgaser som kom ut. Folk runt omkrig oss tyckte jag var väldigt söt som satt där lite halvt hysterisk.


Lördagen spenderades först med att arbeta Renfest och sen vart det häng med svenskarna. Söndag va det plugg plugg plugg som gällde.

Denna veckan har hittils varit väldigt hektiskt med en massa inlämningar och prov. Ikväll ska jag gå på MAJOR LEAGUE BASEBOLL!!! ska bli så jäkla kul och ett bra avbrott i pluggandet. Vi drar dit ikväll direkt efter träningen, planen ligger ca 40 minuter bort från skolan så det blir nog många besök dit under åren här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0