hmm?

Ibland undrar jag hur lata amerikaner kan vara. Detta är ju landet av drive-trough... när jag berättade att de enda vi har som är drive-thriugh är McDonalds höll de på att gå i taket. Denna helgen åkte jag igenom en öl drive-through... jag var väldigt fashinerad, det är inte varje dag man ser sånt. Damen i kassan kunde inte förstå att jag aldrig hade åkt igenom någon sådan innan och hon tyckte att jag skulle ta hem det till Sverige (vilket jag inte lär göra, tkr att det går emot hela no drinking and driving policyn). ja man upplever nått nytt varje dag...


En anna drive-trough... i denna lilla staden finns det säkert minst 30 olika drive-troughs

Kommentarer
Postat av: emma esserius

ok du tror att det kommer funka med att ta dit pappa....hahahahahaha jävla land det där kommer han säga...hihihihi.... ha en bra helg.....kram

2010-09-23 @ 20:02:02
Postat av: Andreas Larsson

fan va tufft med öl drive-through.... sånt tycker jag verkligen ska finnas i sverige så man kan åka å ta sig en lunchöl lite då och då

2010-10-09 @ 12:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0