MLK day

Idag är det Martin Luther King day vilket betyder inga lektioner! Inte helt fel att ha varit tillbaka i skolan i en vecka och redan en ledig dag. Jag är fortfarande sjuk... lagom kul... får hoppas att det går över snart

Jag tänkte berätta vilka kurser jag läser denna terminen:
Human nutrition (Bio 125)
Writing 2 (Eng 101)
Algebra 2 (Mth2)
Global issues (IDS 125)
Intro to psychology (Psy 100)

Dessa kurser är svårare än de jag läste förra terminen så det kommer att bli ett antal mer timmar plugg vilket jag tkr är helt ok. Jag menar detta är ändå högskolan, plugget är på ett sätt mitt jobb.

På söndag drar softbollen igång på allvar... det kommer att bli en intensiv vår kan jag lova :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0