tillbaka

Nu är jag tillbaka igen. Skolan har börjat och snart drar försäsongen igång. Resan denna gången var lite speciell…

När jag ska gå på flyget till Chicago stöter jag ihop men en av de svenska tjejerna och det visade sig att vi skulle med samma plan. Vi skulle sitta väldigt nära varandra men vi fick sitta ihop vilket var väldigt kul. Vi gick igenom tullen utan problem och vi hade till och med tid att sätta oss ner och ta en lunch. Sen kommer den jobbiga biten… planet till Cincinnati blev försenat och sen var det ”snöstorm” här så det tog flera timmar för hon som skulle hämta mig att komma till flygplatsen och där fick jag sitta. Denna gången tog resan 36 timmar från dörr till dörr. Visst är snön underbar


Jag stannade hos min rumskompis över helgen och vi åkte till ett stort köpcenter och shoppade :)

Idag snöar det faktiskt ganska mkt, jag är riktigt imponerad. Det har nog kommit 1dm idag. Det är lite kul för alla får typ panik.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0